Aquest lloc web utilitza Cookies pròpies i de tercers d'anàlisis per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis, així com per a l'anàlisi de la seva navegació. Pot acceptar totes les cookies si prem el botó “Accepto” o configurar-les o rebutjar-les fent clic a “Política de Cookies“ L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.
Aquest dijous arrenca un cicle de 3 concerts, tots a les 8 del vespre, al Restaurant "Vermell" dins del 4t festival de jazz a Manresa. Aquest dijous 26 d'abril serà el torn del grup "Odd trio" format per David Martell al piano, Pere Barrera al baix i Xevi Camp a bateria. Interpretaran el programa de "Música catalana en clau de jazz", amb temes emblemàtics de l'escena catalana com Paraules d'amor de Joan Manel Serrat, l'Estaca de Lluís Llach, Bon dia dels Pets o Qualsevol nit pot sortir el sol d'en Jaume Sisa, amb arranjaments originals i altes dosis d'improvisació. El cicle de concerts continúa divendres 27 d'abril amb Fèlix Rossy trio amb Johanes North i Xavier Bargués. Per acabar, dissabte 28 d'abril, Carta blanca A Lluís Ribalta amb Martí Vertura i Miquel Angel Cordero.