Trobada sana i estàlvia la veïna de Cardona
La dona de 54 anys desapareguda dijous al vespre a Cardona ha estat localitzada aquesta tarda a Sant Mateu de Bages. . En la recerca hi ha treballat la Policia Local de Cardona.
La dona ha estat trobada amb signes de desorientació a Sant Mateu de Bages

CARDONA / Redacció  
13/04/2018 12:50
Els serveis d'emergències buscaven una veïna de Cardona  de 54 anys que es trobava desapareguda des d'ahir al vespre. Finalment, ha estat trobada sana i estàlvia a Sant Mateu de Bages pels mateixos serveis d'emergències  tot que s'ha mostrat desorientada. La recerca s'havia centralitzat en un primer moment en la localització del vehicle que conduïa. 
El consistori havia fet una crida aquest mateix matí de divendres demanant la col·laboració dels ciutadans per tal de trobar-la i s'hi havien afegit la Policia Local de Cardona, Creu Roja, Voluntaris de Protecció Civil, Bombers i Mossos d'Esquadra, i els familiars i veïns del municipi cardoní.

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El Grup de Diàleg Interreligiós condemna l'agressió racista a dones musulmanes
Nova línia de microbús per facilitar la mobilitat i dinamitzar el Centre Històric
Aquestes vacances, futbol i diversió al Campus d’Estiu del CE Manresa
Campanya de control de velocitat per reforçar la seguretat viària
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]