"El Rèquiem de Mozart" diumenge al Convent de Santpedor
La Coral Escriny que celebra 50 anys i l’Orquestra de Cambra Terrassa 48 oferiran el Rèquiem aquest diumenge i el diumenge 6 de maig.L’Escriny ve d’interpretar el Rèquiem en 4 concerts a Santa Maria del Mar i el Palau de la Música
Auditori del Convent a Santpedor

SANTPEDOR / Redacció  
07/04/2018 10:22
L’Ajuntament vol situar en el mapa de la programació cultural del Bages l’Auditori del Convent, començant amb el Cicle de Música que es va engegar al 2016. Precisament en aquest cicle, l’any passat, ja hi van intervenir per separat tant la Coral Escriny com l l’Orquestra de Cambra Terrassa 48 que enguany sumen esforços per portar el Rèquiem en aquest doble concert.  El projecte compta també amb el suport d’empreses locals com són Ferrer i Catalana de Perforacions i Mas de sant Iscle que oferirà una copa als assistents en acabar el concert. Les entrades per als dos concerts es venen anticipadament a les llibreries del poble i tenen un preu de 15 euros (12€ per als menors de 13 anys). Per a aquest diumenge, queden només una vintena d’entrades per vendre.

Arxivat a: BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



En marxa les obres del nou edifici de la Barnahus de Manresa, amb un pressupost d'1,3 M€
Manresa ho té tot a punt per celebrar una Universitat Catalana d'Estiu gratuïta i oberta
L'Escola de Salut de Súria tanca la seva 5a edició
Nou catàleg d'activitats extraescolars 26-27
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]