Enllestida la cartografia topogràfica urbana de Sant Mateu de Bages
L'Ajuntament de Sant Mateu de Bages ja disposa de la cartografia topogràfica digital 3D escala 1:1000 del municipi, realitzada per la Diputació de Barcelona. Per aquest treball s'han cartografiat un total de 234 hectàrees del municipi, i recull tant les hectàrees de sòl urbà i urbanitzable com també les hectàrees de sòl no urbanitzable necessàries per a la planificació urbanística del seu àmbit territorial.
L'actualització d'aquesta cartografia facilita els treballs de diagnosi, planificació i gestió municipal, així com la presa de decisions estratègiques.

BAGES / Redacció  
27/02/2018 11:41
La cartografia, que ha tingut un cost d’11.461 euros, s'ha fet a partir de les fotografies aèries realitzades amb tècniques fotogramètriques juntament amb el treball de camp. El document està estructurat en sis fitxers amb altimetria, planimetria, toponímia, polígons, vialer i model digital del terreny realitzat segons el plec d'especificacions tècniques de la Comissió de Coordinació Cartogràfica de Catalunya.

La cartografia digital urbana 3D escala 1:1000 és una eina essencial per al desenvolupament de les competències municipals bàsiques i s'utilitza com a base de les cartografies temàtiques com ara el planejament urbanístic, la cartografia de cadastre i les xarxes de serveis i equipaments. L'actualització d'aquesta cartografia facilita els treballs de diagnosi, planificació i gestió municipal, així com la presa de decisions estratègiques.

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]