Tres detinguts per tràfic de drogues al Bages
Portaven quatre peces de haixix amb un pes total de 2 kg.
Els detinguts portaven quatre peces de haixix tancades al buit, amb un pes total de 2 kg.

SOCIETAT / Redacció  
26/02/2018 22:35

Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra de l'Àrea Regional de Recursos Operatius (ARRO) de la Regió Policial Central van detenir el dia 23 de febrer, dos homes i una dona, de 50, 31 i 37 anys, de nacionalitat espanyola i veïns de Manresa, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública, tràfic de drogues.

Els fets van passat el mateix dia 23 durant un control policial que s’havia muntat al punt quilomètric 36.5 de la carretera C-58, dins el terme municipal de Castellbell i el Vilar (Bages), quan els agents van observar que s’atansava a la seva posició un vehicle amb tres ocupants. L’agent encarregat de la regulació va detectar que els ocupants del vehicle estaven molt nerviosos, motiu pel qual els hi va indicar que es dirigissin a la zona de seguretat i així fer les comprovacions pertinents.

En l’escorcoll del vehicle es va localitzar una bossa de plàstic amb quatre peces de haixix tancades al buit, amb un pes total de 2 kg. Davant d’aquests fets, els mossos van detenir els tres ocupants del vehicle per un delicte contra la salut pública, tràfic de drogues.

Els detinguts van passar el dia 24 a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Manresa, el qual va decretar la seva llibertat amb càrrecs.
 

Arxivat a: MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La Fira Mediterrània impulsa 19 projectes a l’Obrador 2026
L'Ajuntament de Manresa denomina set nous espais de la ciutat amb noms de dones científiques
La vinya i el sòl, pilars d'un cultiu més resilient
Segona jornada organitzada per les tres càtedres de la UVic-UCC
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]