Es demana la declaració de Santfruitosenc Il·lustre per al pintor Alfred Figueras
El Grup Municipal del PDeCAT a Sant Fruitós de Bages ha traslladat una petició formal a l’ajuntament per tal que s’iniciï d’ofici l'expedient i els tràmits necessaris per a l'atorgament de la distinció de Santfruitosenc il·lustre al pintor nascut a Sant Fruitós, Alfred Figueres Sanmartí, per la seva trajectòria pictòrica.
Imatge promocional de l'any dedicat al pintor santfruitosenc Alfred Figueras.

ST. FRUITÓS / Redacció  
03/02/2018 23:58
Precisament durant aquest any 2018 Sant Fruitós celebra el 120è aniversari del seu naixement amb diferents actes i activitats adreçades a donar a conèixer la seva vida i obra.
 
Alfred Figueras va ser un artista singular de la pintura catalana, de formació noucentista, amb influències dels mestres francesos com Cézannne i Matisse. La seva obra és extensa en diferents ambients i cultures, que el dugué a viatjar a diferents llocs de la península hi ha Algèria i Marroc, s'han fet llibres i diferents exposicions arreu del territori i a l'estranger. 
 
Per tot plegat el grum municipal del PDeCAT a Sant Fruitós entén que són arguments suficients per l'atorgament de la distinció de Santfruitosenc il·lustre.
 

Arxivat a: SANT FRUITOS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El Consell Comarcal organitza la Nit del Bages, que reconeixerà el porter del Barça Joan Garcia
El nou CAP de Sant Fruitós de Bages inicia l’activitat assistencial
Jugar, compartir i competir: el Torneig de Catan del CAE arriba a la 15a edició
Solsona i el Solsonès impulsen una campanya d’educació sexual i afectiva
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]