La passarel·la sobre la C-16c s’instal·larà durant el mes de març
El pont de la passarel·la sobre la C-16c, que unirà el nucli de la població, a través de la Sagrera, amb la zona dels polígons industrials a l’entorn de la carretera de Berga es col·locarà durant el mes de març. Un cop instal·lada l’estructura únicament caldrà fer-hi arribar el servei de l’enllumenat abans que pugui entrar en funcionament.
La nova infraestructura facilitarà també la interconnexió entre els dos polígons separats per la carretera. Foto: Carmina Oliveras

ST. FRUITÓS / Redacció  
27/01/2018 19:31
Amb aquesta actuació es millora l’accessibilitat i la seguretat a peu pels veïns i alhora es recupera l’antic itinerari que uneix el municipi amb la zona de l’Agulla. Aquesta nova infraestructura facilitarà també la interconnexió entre els dos polígons separats per la carretera.

Arxivat a: SANT FRUITOS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Estrena d’un documental que recull el procés de gestació de la recuperació del teatre Kursaal
Valentí Torra Bitlloch dona al Museu de Manresa una pintura barroca
L'Escola Municipal de Música obre el període d'inscripcions
L’Art de Viure d’AMPANS exposa les obres del primer ‘Premi de pintura Paco Aguilera’
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]