Open Club Day arriba a sala Stroika amb Mishima
La sala Stroika s'uneix el proper 3 de febrer a la iniciativa europea Open Club Day amb Mishima, una jornada de portes obertes en la qual participen més de 120 sales de concerts de 10 nacionalitats diferents.
Mishima, el proper 3 de febrer a l'Stroika.

MÚSICA / Redacció  
28/01/2018 19:35
Per a aquesta ocasió la sala Stroika proposa una visita guiada per les instal·lacions de la sala, els participants de la jornada podran visitar els camerinos, les oficines, el Centre de Creació Musical, l’estudi d’enregistrament STRKLAB així com els camerinos, ... la visita coincidirà amb les proves de so del grup Mishima amb el que els participants podran comprovar de primera mà com s’organitza un concert, després de les proves de so Mishima farà un meet&greet amb els participants.
 
La jornada esta pensada per un grup reduït de persones, per participar has de comentar el post de facebook, instagram o twitter i explicar que t’agradaria que saber de la sala Stroika o Mishima. La selecció es farà per sorteig.

Arxivat a: MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]