Castellgalí compra el primer vehicle elèctric de la flota municipal
L'Ajuntament de Castellgalí ha adquirit un vehicle per a la brigada municipal 100 per cent elèctric, una acció que s'emmarca dins del Pla d'Acció per l'Energia Sostenible que s'està executant al municipi.
La voluntat del consistori és anar modernitzant la flota de vehicles municipals canviant els de gasoil pels elèctrics.

ACTUALITAT / Redacció  
14/01/2018 22:58
L'equip de govern municipal va marcar-se ja a principi d'aquesta dècada aconseguir fer de Castellgalí un poble el més sostenible possible. Per aquest motiu, i amb l'ajut de la Diputació de Barcelona, es va traçar a final del 2011 el Pla d'Energia Sostenible de Castellgalí, un pla estratègic a que ha inclòs, per exemple, la substitució de bona part de les antigues bombetes de l'enllumenat públic del municipi per llums LED.Quan al vehicle elèctric ara adquirit, té un cost aproximat de 18.000 euros i ha estat finançat amb recursos pròpis de l'Ajuntament després d'una modificació de crèdits del pressupost del 2017. La voluntat del consistori és anar modernitzant la flota de vehicles municipals canviant els de gasoil pels elèctrics.

Arxivat a: BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Repartiment de papers d'El retaule del flautista
La família Sobrerroca dona al Museu diverses plaques de carrers retirades pel règim franquista
La Fundació Bàsquet Manresa fa una expedició solidària
L’Institut Lacetània participa a la Talent Race 2026
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]