El cicle “Xics’n’roll” 2018 arrenca amb força aquest diumenge
Aquest pròxim diumenge Gossos dóna el tret de sortida al cicle de concerts familiars pel que passaran grups tribut com Abbey Road (The Beatles), Momo (Queen) o Please (U2).
El Xics'n'roll 2018 arrenca aquest diumenge amb el nou treball de Gossos.

MÚSICA / Redacció  
04/01/2018 22:41
Els manresans Gossos tornaran a la sala STROIKA amb el seu 13è disc, l’11è d’estudi, repassant molts moments del seu procés, com si totes les cançons que han fet al llarg del temps, combinades entre elles, donessin una visió més àmplia i sòlida del conjunt. Melodies i veus a dojo, fusta de les acústiques i metalls de les elèctriques amb dosis d'electrònica i teclats com mai.
 
En aquest cicle de concerts hi pot participar tota la família, ja que el Xics’n’roll està pensat per als més petits de la casa. Són concerts per descobrir la música en viu de la mà de grans musics en actiu com els grups Gossos o Oques Grasses, però també amb concerts de grups tribut d’icones de la música com Ramones, AC/DC o Rolling Stones
 
Aquest cicle de concerts es poden viure en varis punts de Catalunya
com a Manresa, l’Hospitalet, Terrassa, Salt i Mataró. A Manresa, aquesta aposta pels concerts familiars és de la Casa de la Música.
 

Arxivat a: MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Manresa consolida el desplegament de la nova ordenança de patinets
La Plana de l'Om acollirà una exposició sobre els 30 anys de cooperació internacional
Un sistema bagenc ha evitat que 5.000 tones de residus arribin a rius i mars
Sant Fruitós de Bages celebra el torneig de futbol "Juguem amb Orgull"
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]