El CAE realitzarà cursos adreçats a persones treballadores
Es tracta de sis accions formatives en els àmbits de la formació personal i la intervenció educativa
Imatge d'arxiu d'una formació anterior. Foto: CAE

MANRESA / Redacció  
26/12/2017 12:16
El CAE ha elaborat una nova proposta formativa adreçada, prioritàriament, a persones treballadores que es durà a terme al llarg del primer semestre del 2018. Tot i que aquesta proposta es veurà complementada, en aquests moments ja hi ha programades cinc accions de 30 hores de durada cadascuna, repartides en dos àmbits (la formació per a la intervenció educativa i la formació personal) i un curs de monitor d'activitats de lleure.

L’àmbit de la intervenció educativa s’ha focalitzat en l’atenció a la diversitat i s’ha programat un curs d’Intervenció amb persones amb autisme, que l’impartirà Rosa Serrano (directora del Centre de Recursos en trastorn de l’espectre autista de la Catalunya Central), i un curs d’Intervenció amb persones amb TDAH, que impartiran els psicòlegs Albert Bover i Cristina Junyent.

En el capítol de formació personal hi haurà dos cursos de coaching (un d’iniciació i un segon d’aprofundiment) i un curs de Mindfulness. Tots tres els impartirà Antònia Farreras, directora de Personal Coaching-Manresa i formadora en PNL, coaching i habilitats directives.

El curs de monitor d'activitats de lleure té una durada de 150 hores i, complementat amb un període de pràctiques i la realització d'una memòria de les pràctiques, dóna accés al títol oficial expedit de la Direcció General de Joventut.

Els cursos són subvencionats pel Consorci de Formació Contínua de Catalunya i la inscripció és gratuïta. Les places són limitades i aquest dimecres s'obrirà el període d'inscripcions, que es podran fer presencialment al CAE (Plaça del Milcentenari, s/n, de nou del matí a dues de la tarda i de quatre de la tarda a dos quarts de set del vespre) o bé a través del web.

Arxivat a: CAE MANRESA  JOVENTUT 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Estrena d’un documental que recull el procés de gestació de la recuperació del teatre Kursaal
Valentí Torra Bitlloch dona al Museu de Manresa una pintura barroca
L'Escola Municipal de Música obre el període d'inscripcions
L’Art de Viure d’AMPANS exposa les obres del primer ‘Premi de pintura Paco Aguilera’
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]