Gimnastes de l'EGIBA participen a la Festa dels Súpers
Uns 200.000 espectadors han gaudit a l'Estadi Olímpic de Montjuïc de l'espectacle organitzat per TV3
Els gimnastes de l'EGIBA han estat dos mesos preparant l'espectacle dirigit per Míriam Font. Foto: AJM

ALTRES ESPORTS / Redacció  
25/10/2017 17:09
Els 200.000 infants i acompanyants que han assistit a la Festa dels Súpers aquest cap de setmana, han gaudit de les acrobàcies d’un grup de setze gimnastes d’alt nivell del Club de Gimnàstica EGIBA de Manresa, que entrenen a les instal·lacions municipals del vell Congost. Els esportistes del club manresà han actuat a l’Estadi Olímpic de Montjuïc formant part de l’espectacle organitzat pel canal infantil de TV3.

Els gimnastes, juntament amb l’equip d’actors i ballarins, han interpretat un festival dedicat a la sostenibilitat del planeta. La trama de la Família del Club Súper 3, que aquest any s'ha basat en salvar la natura, ha tingut un format espectacular, en què tots els intèrprets han representat insectes que es trobaven dins d’un arbre. La fusió resultant entre actors i acròbates ha estat una lluïda coreografia vistosa de colors brillants, salts, música i ball que els prop de 200.000 espectadors (i milers més des de casa, a través de la televisió), han aplaudit amb entusiasme.

Els responsables del club manresà, Xavi Casimiro, Lluís Marquez i Míriam Font, han fet una valoració molt positiva de l’experiència, ja que "s'ha demostrat la professionalitat dels joves gimnastes així com la capacitat que té el Club EGIBA per crear esdeveniments i espectacles. Poder treure la gimnàstica del típic entorn d’un gimnàs i passar-la dalt d’un escenari fa que es mostri l’esport com un art".

El muntatge coreogràfic ha portat dos mesos de feina per l’equip de joves i per a Míriam Font, que després d’haver creat dos espectacles de petit format al Teatre Kursaal de Manresa (Nit de l’Esportista 2012 i Gala d’Homenatge a Andreu Vivó 2016), ha entomat el repte de crear una funció semblant però de gran envergadura. Segons els responsables del club, "la feina conjunta amb l’equip de TV3 ha estat molt gratificant, s’ha pogut aconseguir quelcom únic i esperat per tot l’equip de l’espectacle, que han confiat en el treball del Club EGIBA des del primer moment".

Arxivat a: EGIBA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]