Artés engega un nou pressupost participatiu
La primera cita serà aquest dijous 12 d’octubre a la Sala d’Actes de Cal Sitjes
Una de les urnes que es van fer servir en l'edició de l'any passat. Foto: AJA

BAGES / Redacció  
11/10/2017 19:19
L'Ajuntament d'Artés ha començat a elaborar els pressupostos del 2018 i inicia per segona vegada assemblees de zona perquè els veïns hi puguin dir la seva a través d'un procés participatiu. Un cop estiguin triades les temàtiques, es votaran a través d'una consulta popular en la qual hi podran participar els majors de 16 anys. L'equip de govern (de la CUP i ERC) espera que la participació augmenti en aquesta segona edició.

La primera assemblea es farà dijous 12 d’octubre a dos quarts de dotze del matí, a la sala d’actes de Cal Sitjes. Les sessions serviran per recollir propostes que després seran valorades per l’Oficina Tècnica de l’Ajuntament.

Pressupostos infantils
A banda, l'Ajuntament ha posat en marxa els pressupostos participatius infantils amb l'objectiu de fer partícips també els nens de 10 a 12 anys. D'aquesta manera, l'equip de govern també espera "fer pedagogia de la participació, de la responsabilitat i de la col·laboració", segons ha explicat. Les escoles de la vila hi col·lobararan.

Arxivat a: ARTÉS  PRESSUPOST ARTÉS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El BAXI Manresa ho dona tot i s'emporta la dotzena victòria
Derrota insignificant del Centre d'Esports Manresa
El Covisa Manresa despedeix la temporada 25/26 amb una derrota
El CN Manresa i Fundació Fluidra sumen esforços
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]