Platea Jove torna amb un homenatge a Michael Jackson
‘Minner Michael’ anirà a càrrec de la companyia Forever Rey del Pop
El Conservatori torna a acollir el cicle Platea Jove. Foto: Kursaal

TEATRE / Redacció  
29/09/2017 11:59
Aquest divendres, 29 de setembre, a les nou del vespre torna el cicle Platea Jove al Teatre Conservatori de Manresa amb l’espectacle Minner MIchael, un muntatge de música i hip hop que repassa la trajectòria professional de Michael Jackson i que enceta la 15a temporada del cicle.
 
La companyia de dansa Forever Rey del Pop presenta el seu espectacle, en què proposen un viatge per la trajectòria musical del mític Jackson, combinant la seva essència amb la dansa hip hop i contemporània acompanyats de claqué, saxo i veu en directe. Una maleta de Michael Jackson extraviada serveix com a fil conductor de l’espectacle i permet que tres personatges visquin a través dels seus records, tota la trajectòria professional del mite.
 
Les entrades es poden comprar a les taquilles del Kursaal, una hora abans de la funció al Conservatori i també per Internet, a www.kursaal.cat. Platea Jove és una iniciativa pionera a partir de la qual va sortir la xarxa Butaka de teatre per a joves, que a hores d’ara agrupa una dotzena de ciutats de la província de Barcelona.
 

Arxivat a: PROGRAMACIÓ CONSERVATORI 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Dispositiu especial de trànsit de Setmana Santa 2026
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Portes Obertes per a futurs professionals de medicina i infermeria
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]