Prop de 350 joves participen a l’Estiu Jove de Santpedor
Estan organitzades pel Lokal de la Vila del municipi
Un dels partits de vòlei platja nocturns disputats al costat de les piscines de Santpedor. Foto: AJS

SANTPEDOR / Redacció  
28/07/2017 19:25
Les activitats de l'Estiu Jove de Santpedor han comptat amb la participació de prop de 350 joves durant aquest mes de juliol, amb una mitjana de 50 joves participant en les accions que han tingut una millor resposta. Els tornejos de futbol sala i el de vòlei platja amb banyada nocturna a la piscina, així com la sortida a un parc aquàtic i l’exhibició de rap, són les activitats que han mogut a més nois i noies.

Esport i música, a més d’una sortida, tallers i jocs han estat els reclams de la programació Estiu Jove que organitza el Lokal de la Vila, l’entitat municipal de dinamització juvenil. L’Estiu Jove té en els esports un dels principals atractius tot i la calor que ha fet aquest mes de juliol. El torneig de futbol ha aplegat mitja dotzena d’equips participants i el de vòlei platja també, amb l’al·licient que es jugava al vespre i que la piscina permetia el bany mentre es feia el torneig als participants. També hi ha hagut bàsquet nocturn a la pista d’skate i fins i tot un torneig de futbol fang. En el capítol de tallers, el de batuts i el de gelats han comptat amb una bona resposta.

També s’han fet jocs de taula, futbolí, ping pong i  projeccions de pel·lícules i, com a novetat, aquest divendres se celebra una Gamer night al mateix Lokal de la Vila. Pel que fa a la música, el rap i la batalla de galls, així com la jam session, han estat les propostes d’aquesta edició. El concert de joves se celebrarà per la Fira de Sant Miquel.

El regidor de Joventut, Ferran Balcells, explica que aquest programa “va néixer de la demanda juvenil de més activitats de la predecessora Setmana Jove, la qual es va ampliar a tot el mes de juliol amb una activitat diària. Per tant, partint de l'objectiu principal, que és la bona acollida i la participació a les activitats, cada any en variem algunes, retirant les que tenen menys acceptació i incorporant-ne de noves que considerem interessants o que els propis joves proposen. Aquesta és la clau de l'èxit", assegura.

Arxivat a: INFÀNCIA  JOVENTUT 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El Nou pavelló del Congost, un dels temes destacats del ple de l'abril a l'Ajuntament de Manresa
L'Ajuntament de Manresa aprova restituir el nom històric de 'Guàrdia Urbana'
Castellbell i el Vilar finalitza les obres de rehabilitació del cementiri
El Cicle Novíssims acosta l'arquitectura emergent a la ciutadania
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]