La nova tertúlia a l'Era, sobre els grups de consum
Tindrà lloc el proper dimecres 2 d'agost a Artès, amb la presentació a càrrec de Pep Tuson
L'acte tindrà lloc a la biblioteca de Cal Sitjes. Foto: AJA

BAGES / Redacció  
24/07/2017 20:30
"Practicar una alimentació saludable és més fàcil si el proveïment d’aliments s’organitza de manera col·lectiva". A la propera tertúlia a l'Era aquest serà l'eix temàtic. Continuarà amb el nou format: un dels assistents començarà exposant el tema durant 20-30 minuts i després es farà la tertúlia sobre aquest tema.
 
L'acte serà el dimecres 2 d’agost de 2017 i Pep Tuson Valls serà l'encarregat de dirigir la jornada. Comentarà el tema els grups de consumdesprés seguirà la tertúlia sobre aspectes d’aquest tema, com els tipus de grups (grup informal, associació, cooperativa), les diferències entre ells, gestió econòmica, fonts de proveïment d’aliments, organització de les feines, dificultats que es troben i solucions possibles, i d’altres temes que puguin proposar-se.
 
El punt de trobada serà, a les 7 de la tarda, la Sala d’Actes de la Biblioteca, que es troba a Cal Sitjes, a Artés.

Arxivat a: ECONOMIA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El foc de la Flama del Canigó dona el tret de sortida a l'estiu a Manresa
Manresa acollirà aquest diumenge el partit entre les seleccions de Catalunya i la Gran Bretanya
L´internacional Pol Lopez, de la roma al Covisa Manresa
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]