Aquest lloc web utilitza Cookies pròpies i de tercers d'anàlisis per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis, així com per a l'anàlisi de la seva navegació. Pot acceptar totes les cookies si prem el botó “Accepto” o configurar-les o rebutjar-les fent clic a “Política de Cookies“ L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.
"Practicar una alimentació saludable és més fàcil si el proveïment d’aliments s’organitza de manera col·lectiva". A la propera tertúlia a l'Era aquest serà l'eix temàtic. Continuarà amb el nou format: un dels assistents començarà exposant el tema durant 20-30 minuts i després es farà la tertúlia sobre aquest tema.
L'acte serà el dimecres 2 d’agost de 2017 i Pep Tuson Valls serà l'encarregat de dirigir la jornada. Comentarà el tema els grups de consum; després seguirà la tertúlia sobre aspectes d’aquest tema, com els tipus de grups (grup informal, associació, cooperativa), les diferències entre ells, gestió econòmica, fonts de proveïment d’aliments, organització de les feines, dificultats que es troben i solucions possibles, i d’altres temes que puguin proposar-se.
El punt de trobada serà, a les 7 de la tarda, la Sala d’Actes de la Biblioteca, que es troba a Cal Sitjes, a Artés.