Aquest lloc web utilitza Cookies pròpies i de tercers d'anàlisis per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis, així com per a l'anàlisi de la seva navegació. Pot acceptar totes les cookies si prem el botó “Accepto” o configurar-les o rebutjar-les fent clic a “Política de Cookies“ L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.
Els diputats de Junts pel Sí David Bonvehí, coordinador d’Organització del PDeCAT, i David Rodríguez, alcalde de Solsona per ERC, conduiran l'acte que se celebrarà aquest dimecres a Manresa per explicar tots els detalls del referèndum de l'1 d'octubre. Es farà a dos quarts de vuit del vespre al Teatre Conservatori i comptarà amb la presència de diferents alcaldes del Bages, que mostraran el seu suport explícit al referèndum.
L'acte de Manresa és un dels que es farà arreu del territori dins la campanya que ha impulsat el Govern català de Junts pel Sí per explicar els detalls i la cobertura legal del referèndum, que també es poden consultar en el web que porta el mateix nom. A la capital del Bages, l'acte està organitzat per l'ANC amb el suport de la plataforma Bages pel Sí, integrada pels partits polítics i les entitats que fan campanya a favor del Sí.