L'ACA destina 42.000 euros a prevenir incendis forestals
Els treballs es concentraran en adequar la vegetació existent als camins d’accés a diverses preses que gestiona l’Agència
Camí d'accés a un dels edificis de la presa de Darnius Boadella. Foto: ACA

CATALUNYA CENTRAL / Redacció  
25/06/2017 14:14
L’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) ha adjudicat un contracte per valor de més de 42.000 euros amb l’objectiu de dur a terme una sèrie d’actuacions de manteniment per prevenir possibles incendis forestals prop d’embassaments que gestiona, concretament la Baells, la Llosa del Cavall i Sant Ponç (conca del Llobregat), Sau i Susqueda (conca del Ter), Darnius Boadella (treballs ja finalitzats), Foix, Siurana i Colomers (actuacions ja acabades). 

Els treballs es concentraran en adequar la vegetació existent a les carreteres i camins d’accés a les esmentades preses. Les actuacions, que s’estan duent a terme durant l’inici d’estiu, tenen l’objectiu de reduir riscos per incendi mitjançant  la propagació en les zones on s’ubiquen les preses gestionades per l’ACA i, per l’altra, garantir en tot moment l’accessibilitat a les infraestructures de regulació i control, tot vetllant per la seguretat de les persones i els béns.

Arxivat a: MEDI AMBIENT  INCENDIS FORESTALS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'ExpoBages es prepara per una nova edició a l'avinguda Universitària
Manresa projectarà 'Els Girona', un documental que explora la nissaga de la burgesia catalana
Solsona reforça el manteniment dels parcs infantils i espais verds
9è Festival d'Espectacles Art en Cicle
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]