L'Ateneu Les Bases acull una exposició del Parc del Castell
És un recull de treballs fets pels alumnes de les escoles del Puigberenguer i El Pilar de Manresa
La mostra recull treballs fets pels alumnes de les escoles del Puigberenguer i El Pilar de Manresa. Foto: Ateneu les Bases

MANRESA / Redacció  
10/06/2017 17:33
La Biblioteca de l'Ateneu Les Bases de Manresa acull fins el 30 de juny l’exposició Descobrim el Parc del Castell, un recull dels treballs realitzat pels alumnes de les Escoles del Puigberenguer i el Pilar de Manresa. L'exposició, que compta amb una dotzena de panells, ha estat organitzada per les associacions de veïns de Passeig i Rodalies, Vic-Remei i Cal Gravat.
 
La mostra, que es pot veure en horari de biblioteca, analitza el Parc des de les perspectives històriques, de flora i fauna, geologia o astronomia, entre d'altres. La mostra de treballs s'emmarca dins del projecte que impulsen les associacions de veïns de Passeig i Rodalies, Vic-Remei, Cal Gravat  i juntament amb la Federació d'Associacions de Veïns de Manresa i l'Associació d'Astrònoms de Manresa per donar visibilitat a aquest espai i convertir-lo en el pulmó verd del centre de Manresa. 

La millora del Parc del Castell ha estat un dels quatre projectes guanyadors del pressupost participatiu 2017 de l'Ajuntament de Manresa.

Arxivat a: VEÏNS  MEDI AMBIENT 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El Govern dissenya un dispositiu i impulsa un programa d'actuacions amb motiu de l'eclipsi solar
Destacada actuació manresana en el Campionat d'Espanya Absolut Malaga
El Kids&Us Manresa fitxa Colby Jones
Oriol Marsinyach, màxim anotador del Campionat del Mon de Rugbi Sub-20
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]