Aquest lloc web utilitza Cookies pròpies i de tercers d'anàlisis per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis, així com per a l'anàlisi de la seva navegació. Pot acceptar totes les cookies si prem el botó “Accepto” o configurar-les o rebutjar-les fent clic a “Política de Cookies“ L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.
L’ExpoBages-Ascenció 2017 s’ha acabat aquest diumenge al vespre amb bones sensacions per part de Fira de Manresa. Una de les darreres notes positives ha estat la constatació que el sector de l’automoció ha formalitzat un total de 88 vendes de vehicles, nou més que l’any passat. La dada, segons l'organització, posa de manifest "el dinamisme econòmic que genera aquesta mostra multisectorial" que va obrir portes divendres a la tarda i que s’ha acabat a 2/4 de 9 d’aquest diumenge al vespre.
Ja en la recta final de la fira s’han lliurat els premis als dos estands que la comissió organitzadora que considerat com a més destacats. Així, el premi al disseny, s’ha atorgat a l’empresa Goblalum, de Cervera, que, a banda de tancaments de PVC i alumini, ha presentat una pèrgola bioclimàtica i una singular persiana que es pot apilar i és oscil·lant. Pel que fa a l’estand innovador, el premi ha estat per a MGM Energies Renovables, de Terrassa, que ha exposar una planta d’energia fotovoltaica en forma de flor.
Entre els 88 compradors de vehicles s’ha fet un sorteig de 3.000 euros, el guanyador del qual ha estat un client de Tallers Ballús, concessionari de Toyota.