Sant Fruitós recull 160 quilos de brossa del seu entorn
Ho han fet una vintena de voluntaris
Participants en la jornada de neteja. Foto: AJSFB

ST. FRUITÓS / Redacció  
16/05/2017 17:31
Una vintena de voluntaris han netejat aquest diumenge l’entorn de Sant Fruitós de Bages en una jornada emmarcada en la Setmana Europea per a la Prevenció de Residus. En total s’han recollit 160 quilos de deixalles de tot tipus: envasos, cartrons, mobiliari de la llar, envasos de pintures, aparells electrònics, fustes i runes, entre d'altres.

Els participants, amb la col·laboració de l’entitat excursionista Posa’t en Marxa i dels voluntaris de l’ADF Pla de Bages, han assolit l’objectiu de deixar l’entorn una mica més net i lliure de residus. En finalitzar, tots els participants han rebut un obsequi per part de l’Ajuntament que consistia en una alfàbrega, una campanyola i un got de plàstic.
 

Arxivat a: MEDI AMBIENT 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]