Aquest lloc web utilitza Cookies pròpies i de tercers d'anàlisis per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis, així com per a l'anàlisi de la seva navegació. Pot acceptar totes les cookies si prem el botó “Accepto” o configurar-les o rebutjar-les fent clic a “Política de Cookies“ L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.
La Capella del Mas de Sant Joan de Sant Joan de Vilatorrada ha acollit aquest cap de setmana l’estrena de Jazzcàntic, una proposta que neix de la confluència entre la música antiga i el jazz, que presenten el pianista Manel Camp i la cantant Gemma Abrié.
Els dos artistes van oferir un repertori basat en obres de Claudio Monteverdi, Henry Purcell, Andrea Falconieri, Tarquinio Merula i Baptiste Lully. El públic, que omplia completament la sala, va gaudir amb l’actuació dels intèrprets, i al final les fortes i prolongades ovacions van ser correspostes per Camp i Abrié oferint tres bisos.
L'espectacle, dins el Cicle de Primavera de Concerts al Mas, estava organitzat per l’Escola de Música de Sant Joan de Vilatorrada.