Manel Camp i Gemma Abrié estrenen 'Jazzcàntic'
El concert es va fer a la capella del Mas Sant Joan
Camp i Abrié durant el seu concert a Sant Joan. Foto: J.G.

ST. JOAN / J.G.  
07/05/2017 08:11
La Capella del Mas de Sant Joan de Sant Joan de Vilatorrada ha acollit aquest cap de setmana l’estrena de Jazzcàntic, una proposta que neix de la confluència entre la música antiga i el jazz, que presenten el pianista Manel Camp i la cantant Gemma Abrié.

Els dos artistes van oferir un repertori basat en obres de Claudio Monteverdi, Henry Purcell, Andrea Falconieri, Tarquinio Merula i Baptiste Lully. El públic, que omplia completament la sala, va gaudir amb l’actuació dels intèrprets, i al final les fortes i prolongades ovacions van ser correspostes per Camp i Abrié oferint tres bisos.

L'espectacle, dins el Cicle de Primavera de Concerts al Mas, estava organitzat per l’Escola de Música de Sant Joan de Vilatorrada.
 

Arxivat a: PROGRAMACIÓ BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]