Estefanell comunica el seu pas al costat de manera oficial
Aquest migdia ha tramès a l'alcalde la decisió de no ser al nou cartipàs
Estefanell i Junyent, en una de les rodes de premsa que han fet junts al llarg d'aquest any. Foto: Jordi Preñanosa

MANRESA / Carmina Oliveras  
28/04/2017 17:03
Ara sí que sí. Després que Manresadiari avancés en exclusiva que la republicana Mireia Estefanell acceptava no ser al nou cartipàs del govern de Manresa, faltava només el darrer serrell: que ho comuniqués de manera oficial a l'alcalde, Valentí Junyent.

I així ho ha fet aquest migdia, segons ha pogut confirmar aquest diari. D'aquesta manera, es posa punt i final a la que de ben segur ha estat la crisi més tensa que ha viscut el govern de CDC i ERC des que van signar el pacte de governabilitat, el febrer del 2016.

Ara, després de dies de molta pressió i de reunions i assemblees que han fet anar a més d'un de bòlit, toca descansar. Amb el pont de l'1 de maig ja a tocar, els dos grups iniciaran dimarts, amb tota probabilitat, les reunions per començar a negociar un nou cartipàs en el qual no hi serà Estefanell. La batalla per la composició del govern de Manresa sembla que s'ha acabat. Però ara se n'obra una altra, la de la distribució de carteres i càrrecs, que es preveu també dura.

*El recull de notícies dels darrers quinze dies, amb tota la informació del cas Bonvehí i del pacte de govern CDC-ERC, aquí.

Arxivat a: LA GRAVACIÓ DE BONVEHÍ  GOVERN CDC-ERC 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]