El masculí s'emporta una nova victòria davant del Sabadell
L'equip ja es prepara per la semifinal al Congost
Un dels partits de rugbi disputats aquest dissabte al Congost. Foto: Rugby Manresa

RUGBI / Redacció  
25/04/2017 13:22
El Congost s'omplia de rugbi per part dels menuts de la casa aquest dissabte. Els primers en sortir al camp eren els de la categoria Sub14, que s'enfrontaven als segons de la graella, el CR Sant Cugat B, a les 9:30h. El partit es preveia complicat i amb clar domini visitant que aconseguia fer diverses marques durant l'encontre, però això no era tot per als de Catalunya Central, que també van ser capaços d'arribar a línia d'assaig en tres ocasions. Així doncs, acabava el partit 17-67 a favor dels visitants.

Seguidament, vora les 10:30h, els manresans rebien a casa les escoles de Vic i Granollers. Durant el matí, les diferents categories de l'escola s'enfrontaven als equips visitants en diferents encontres. I els més grans, de la categoria Sub12, van formar equip amb Vic, per jugar contra Granollers. Un matí previ a Sant Jordi on els petits gaudien del seu esport preferit.

La categoria Sub18 afrontava el seu darrer partit de la competició. Es dirigia a Granollers per enfrontar-se a un equip combinat entre Granollers i Martorell. Els de la Catalunya Central, que ja havien guanyat a aquest equip anteriorment, venien conscienciats que seria un partit en què haurien de lluitar. Començava a les 12h i els del Bages i Osona no tardaven en assolir el primer assaig, mantenint una bona possessió de la pilota i una bona continuïtat. Durant tot el partit es van mostrar superiors, tot i que els de Granollers també aconseguien recuperar la pilota i avançar en algunes ocasions, però els placatges dels de la Catalunya Central solien ser definitius. Els locals aprofitaven un cop de càstig per xutar a pals i aconseguir els seus tres punts al marcador i el partit acabava 3-65 a favor dels visitants.

El mateix dissabte, a les 18:30h de la tarda era el torn del sènior masculí, que es desplaçava a Sabadell per afrontar el darrer partit de la fase regular, amb el cap ja posat en els play-offs. S'enfrontava a un Sabadell que tenia ganes de donar la sorpresa en aquest últim partit de la temporada. Dit i fet, els locals es plantaven al camp amb moltes ganes i decisió, i jugaven de tu a tu contra un Manresa molt imprecís en les primeres accions. Però s'esdevenia un partit que no podria decebre a ningú en vista de la igualtat dels primers minuts. Els de Sabadell, un pèl superiors en les fases de meleé, aprofitaven la seva força per davantera per intentar donar bones pilotes a la línia de ¾, que era aturada amb una bona defensa bagenca. Els visitants, encara desubicats, intentaven trenar jugades amb la ràpida i àgil línia, però no eren capaços de travessar la concentrada defensa local.

Després d'una aferrissada lluita, amb força per part d'ambdós equips, el Manresa aprofitava un error en una touche per apropar-se a línia d'assaig amb rapidesa i aconseguir la primera marca del partit gràcies a la davantera. Pocs minuts després, el Sabadell intentava respondre amb un cop de càstig a pals, però no va ser encertada. Poc després, els jugadors del Bages obrien un cop de càstig ràpid a la mà i aconseguien la segona marca del partit per allunyar-se al marcador 0-12. El joc continuava, i un Sabadell que no es donava per abatut aconseguia una marca després de bones jugades a través de la línia de ¾ amb joc interior. Era així com s'apropaven perillosament al marcador per anar a la mitja part (7-12).

La segona part començava amb la mateixa tònica que la primera, però aquest cop els manresans estaven més concentrats i feien una bona defensa davant la insistència de l'atac local. Però recuperaven la pilota, i després de mantenir una bona possessió en diverses fases de davantera, obrien una pilota molt ràpida a la seva àgil ¾ per aconseguir un assaig que podria esvair els dubtes. (7-17). Minuts més tard, i després d'un bon xut defensiu i una forta pressió del 15 manresà, aquest aprofitava la malaurada falta de comunicació a l'hora de la recepció per recuperar l'oval i assajar sota pals per aconseguir el bonus ofensiu (7-24). Tot i que amb aquest resultat s'arribaria al final del partit, els de Sabadell continuaven lluitant amb ganes de dir la seva fins al darrer minut.

El proper 6 de maig el Manresa jugarà els play-off a casa. El partit de semifinals serà a les 5 de la tarda.
 

Arxivat a: RUGBI 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'Ajuntament de Manresa inaugura a la plaça Bages el local del nou servei de bicicletes elèctriques
Manresa ha acollit la primera edició de l'Escola d'Hivern de la Xarxa d'Ateneus Cooperatius
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]