La Fira del Montserratí i la Marxa del Pelegrí aniran de la mà
Es farà el proper 2 d'abril
Una imatge d'arxiu de la Fira del Montserratí. Foto: Catpress

MANRESA / Redacció  
20/03/2017 17:39
Castellbell i el Vilar treballa amb els darrers detalls de la Fira del Montserratí que se celebrarà diumenge 2 d’abril al nucli de Sant Cristòfol. Prop d’una vintena d’expositors de la zona d’influència del Montserratí seran al municipi. El certamen coincidirà amb la Marxa del Pelegrí de Manresa, que reunirà 600 participants per completar el tram final del Camí Ignasià. El nucli de Sant Cristòfol serà un dels punts d’avituallament de la caminada amb l’esmorzar per als participants.
 
Muntanya, gastronomia i danses 
La Fira del Montserratí, organitzada a la falda mateix de la muntanya i amb les millores vistes sobre Montserrat, inclourà una oferta variada d’alimentació, artesania, productes de proximitat i ecològics, tèxtil i complements de productors, empreses i serveis de tot l’entorn de Montserrat. En paral·lel, la fira programarà l’actuació de la Colla Bastonera del Montserratí i de l’Esbart Dansaire Santvicentí. A les onze del matí actuarà farà la Colla Bastonera del Montserratí i a la una del migdia ballarà l’Esbart Dansaire Santvicentí. En matèria gastronòmica, a banda de les parades amb els més diversos productes de proximitat, els assistents també podran tastar-los per dinar als restaurants de l’entorn amb un menú específic del Montserratí.
 
Castellbell i el Vilar, entre Montserrat i Manresa
L’Ajuntament vol potenciar el seu emplaçament estratègic en aquest tram final del camí entre Montserrat i Manresa, ja que la tradició oral i llegendària del poble manté que Ignasi de Loiola va estar-s’hi una temporada i que, fins i tot, va fer-hi un miracle.
 

Arxivat a: CASTELLBELL I EL VILAR  MANRESA 2022 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]