Ahmed Khalaf ja pot competir de nou amb el Bàsquet Manresa
El jugador júnior egipci, segon millor jugador del Mundial sots 17 d’aquest estiu, ja no té cap impediment per seguir jugant amb l’equip júnior
Després d’uns mesos sense poder jugar per temes burocràtics, Ahmed Khalaf, també anomenat “Bebo”, podrà tornar a competir amb el Bàsquet Manresa. És un jugador júnior, nascut el 1999, i que va ser el passat estiu protagonista al Mundial sots 17 disputat a Saragossa, en què va ser el màxim rebotejador i el segon més ben valorat, amb 17 punts, 14 rebots i 26 de valoració per partit.

Ja ha arribat l’”Special Case” per Ahmed Khalaf. Aquest és el permís internacional que necessitava per jugar el pivot egipci que milita a les categories inferiors del Bàsquet Manresa. El seu club d’origen, l’Al Gezira del Caire, demanava una quantitat en concepte de drets de formació per al jugador. Aquesta xifra era excessiva per al Bàsquet Manresa. La FIBA ha fet de mediadora entre clubs, i ha fixat una quantitat intermitja, que el Bàsquet Manresa ha abonat per tal de poder permetre al jugador competir immediatament.

Per tant, la jove promesa africana, que ja va despuntar en el darrer Campionat del Món, ja pot tornar a jugar amb l’equip júnior del Bàsquet Manresa. Bebo debutarà en aquesta temporada aquest dissabte, a les 17:45 a l’Hospitalet.

Arxivat a: ICL MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'Ajuntament de Manresa accelera els tràmits per al futur pavelló del Congost
Ja hi ha datat d’inici de la propera temporada pel Adbisio Etl Global CN Manresa
Tirades socials, aquest cap de setmana, al Club Tir Precisió Manresa
El CB Castellet afronta una nova etapa amb un projecte renovat
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]