Santi Vidal participarà dijous en un acte a Navàs
Cortès i Vidal, en una imatge d'arxiu. Foto: ERC

NAVÀS / Redacció  
18/01/2017 11:35
El magistrat i portaveu d'ERC al Senat, Santi Vidal, serà dijous a Navàs per a participar en un acte organitzat per la secció local republicana. Vidal estarà acompanyat per la sallentina i també senadora, Mirella Cortès. L'acte indrà lloc a la biblioteca municipal a partir d'un quart de nou del vespre.
 
L'acte s'emmarca en la campanya 'La República que farem' que està duent a terme la formació republicana arreu del país com a precampanya del referèndum. Durant la campanya, ERC està exposant "les grans línies de la seva proposta de model de país i també recull les propostes de la ciutadania".
 
Santiago Vidal és jutge de professió i fou suspès de la carrera judicial per haver redactat en el seu temps lliure un projecte de Constitució catalana. Vidal també va col·laborar amb el Govern de la Generalitat, juntament amb el comissionat per a la transició nacional, per planificar i dissenyar les estructures d'Estat vinculades a l'àmbit judicial. A les eleccions espanyoles del desembre de 2015 i a les posteriors del juny de 2016 fou escollit senador per la demarcació de Barcelona.

 

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Protecció Civil demana prudència per les pluges previstes aquesta tarda
La moscada infantil omple de foc i fum la plaça Major de Manresa
Xàldiga busca la manera de recuperar el Correaigua a Manresa
El Casino Borràs dels anys seixanta reviu en una maqueta
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]