El Centre de Normalització Lingüística premia la creativitat a l'hora de felicitar el Nadal
Aquesta setmana s'han conegut els guanyadors de la segona edició del concurs 'Com felicites les festes de Nadal?', organitzat pel CNL i Diesa
Les guanyadores del concurs amb la regidora de Cultura, Anna Crespo. Foto: CNLM

MANRESA / Redacció  
25/12/2016 11:35
Míriam Gaona, Íngrid Vanessa Reyes i Laura Martínez han estat les guanyadores del concurs de frases de felicitació de Nadal organitzat pel Centre de Normalització Lingüística de Montserrat i la cadena de restauració Diesa.
 
La creativitat dels participants s’ha fet palesa en cada un dels escrits que han presentat. Els organitzadors consideren que aquesta activitat ha estat un estímul per escriure en català, per deixar córrer la imaginació i repensar el significat d’aquestes festes de Nadal.
 
Anna Crespo, presidenta del Consell del CNL Montserrat ha valorat molt positivament aquesta activitat i ha felicitat les persones guanyadores, a les quals ha lliurat els premis, un menú per a dues persones al restaurant Maïami, ofert per Diesa, i una experiència SPA a Temps d’SPA, col·laboració de Temps d’SPA (a Sant Fruitós de Bages), per a cadascuna. 

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El BAXI Manresa obté a Bilbao una victòria de mèrit molt valuosa
Els Mossos d'Esquadra detenen un home per cultivar marihuana
Un projecte comunitari de Sallent millora el benestar emocional i físic
El cicle de cinema Gaudí porta al Teatre Casal Cultural Mi amiga Eva
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]