Un premi per fomentar la recerca i l’estudi de les estades a les cases de colònies de Catalunya
El primer Premi Interuniversitari Colònies i Educació té una dotació de 1.000 euros
L'alcalde de Manresa, Valentí Junyent, amb les regidores Olga Sánchez i Àuria Caus, a la casa de colònies de Can Puig de Sant Salvador de Guardiola.

MANRESA / Redacció  
15/12/2016 11:35
Les empreses i entitats gestores de les cases de colònies i els albergs de Catalunya convoquen per primera vegada el Premi Interuniversitari Colònies i Educació amb la voluntat de fomentar la recerca i l’estudi sobre les estades educatives dels infants i joves a les cases de colònies de Catalunya.

L’Associació Catalana d’Empreses del Lleure, l’Educació i la Cultura (Acellec), la Confederació Patronal del Tercer Sector Social de Catalunya i l’Associació de Cases de Colònies i Albergs de Catalunya (Accac) s’adrecen als estudiants de disciplines universitàries vinculades a l’educació que han de realitzar el treball de grau aquest curs. La voluntat és que aprofundeixin en la descripció, anàlisi i recerca sobre l’adaptació de les colònies escolars als sistemes educatius actuals, en un context de grans canvis socials, culturals i tecnològics.
 
El valor educatiu de les colònies és reconegut de manera gairebé universal en el món acadèmic i han estat molts els treballs i les recerques que recullen els orígens d’aquesta pràctica pedagògica i en descriuen l’evolució. El Premi Interuniversitari Colònies i Educació proposa fer un nou pas endavant en l’escenari actual a través de treballs que adoptin una perspectiva històrica, social o cultural, i es valorarà especialment aquells que presentin un enfocament innovador de l’activitat.
 
Suport unànime
El premi és de periodicitat anual, està dotat amb 1.000 euros per al treball guanyador i compta amb el suport de la Direcció General de Joventut, del Departament d’Ensenyament de la Generalitat i de les set facultats d’Educació de les universitats catalanes: Facultat d’Educació (UB), Facultat de Ciències de l’Educació (UAB), Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes (UVic-UCC), Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social (UdL), Facultat de Ciències de l’Educació i la Psicologia (URiV), Facultat d’Educació i Psicologia (UdG) i Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport (URL).
 
Inscripcions obertes
El premi forma part del projecte Colònies i Educació que impulsen l’Acellec, la Confederació i l’Accac, gestores del 80% de cases de colònies i albergs de Catalunya i ja han obert inscripcions. Els treballs s’hauran d’entregar entre l’1 d’abril i el 30 de juny de 2017 i el veredicte es donarà a conèixer el setembre.
 
Inscripcions
https://coloniesieducacio.wordpress.com/premi-interuniversitari-colonies-i-educacio/formulari-dinscripcio/
 
Bases Premi
https://coloniesieducacio.wordpress.com/premi-interuniversitari-colonies-i-educacio/bases-del-premi-interuniversitari-colonies-i-educacio/

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]