Hispano iniciarà el servei de bus a Manresa a Barcelona el dia 17
Hispano Igualadina agafarà el relleu de la UTE Bages Exprés –que fins ara s’encarregava del servei de bus entre Manresa i Barcelona– el proper 17 de desembre, segons han confirmat els ajuntaments de Manresa i Olesa de Montserrat.

Des de l’actual gestora del servei ja s’està informant als usuaris que, en principi, els horaris es mantindran com fins ara, almenys per aquest mes de desembre i que, en tot cas, “si es fan canvis serà a partir de gener”. Tot i això, s’apunta a la possibilitat que la flota augmenti un cop passi a mans d’Hispano, de manera que també augmentaria la freqüència d’horaris del servei, tot i que la companyia no ho ha confirmat oficialment a hores d’ara.

El canvi de gestora es deu a la decisió del Tribunal Suprem, que el març va decretar que la concessió havia de ser per Hispano després que l’empresa interposés un contenciós contra la resolució de la Generalitat del 2010 que havia atorgat el servei a Bages Exprés. El relleu va fer que els treballadors de Bages Exprés iniciessin una vaga, que es va donar per finalitzada el 3 de novembre, després de segellar un acord per als acomiadaments.

Arxivat a: CONFLICTE BUS MANRESA-BARCELONA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'èxit de la tarifa plana d'aparcament a la Seu Centre impulsa la seva ampliació a Quatre Cantons
Montepio celebra la segona Festa del Soci al Teatre Conservatori de Manresa
Es convoquen dues places de taquiller/a per a les piscines
Jornada d'intercanvi professional per a arquitectes de l'administració local
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]