Final de festa de la Setmana dels Drets dels Infants
Amb galeria de fotos
Un moment de la lectura del manifest. Foto: Jordi Preñanosa Serra

MANRESA / Jordi Preñanosa Serra  
21/11/2016 11:35
El pati del Casino ha acollit aquest cap de setmana el final de festa de la Setmana dels Drets dels Infants, que ha tingut moments molt àlgids, com quan divendres més de 700 nens van omplir la plaça Major per realitzar una espectacular flash mob.

Durant la cloenda, els menuts van poder realitzar diferents tallers que van preparar entitats de la ciutat i al final de la nit de dissabte hi va haver una mostra de correfoc.


Durant la tarda es varen fer diferents activitats 


Taller de torretes a càrrec d’Ampans


Taller de pintar cares


Els geganters de Manresa també van participar a la festa


Taller per aprendre a fer castells, a càrrec dels Tirallongues


El pati del casino es va omplir

Arxivat a: INFANCIA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Repartiment de papers d'El retaule del flautista
La família Sobrerroca dona al Museu diverses plaques de carrers retirades pel règim franquista
La Fundació Bàsquet Manresa fa una expedició solidària
L’Institut Lacetània participa a la Talent Race 2026
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]