Aquest lloc web utilitza Cookies pròpies i de tercers d'anàlisis per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis, així com per a l'anàlisi de la seva navegació. Pot acceptar totes les cookies si prem el botó “Accepto” o configurar-les o rebutjar-les fent clic a “Política de Cookies“ L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.
43 persones participen des d’aquest mes de novembre en les iniciatives formatives Consolida’t i a l’Escola de tardor per a emprenedors. La Direcció d’Innovació i Recerca d’UManresa participa activament en totes dues accions en col·laboració amb l’Ajuntament de Manresa i el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat.
A l’Escola de Tardor d’Emprenedors, impulsada amb l’Ajuntament de Manresa, hi participen 19 persones. El programa inclou 10 sessions que combinen classes magistrals i tallers i activitats fora de les aules convencionals. Entre els emplaçaments on es duen a terme les sessions hi ha les Escodines, la Cova o el refugi antiaeri de la Renaixença.
El programa Consolida’t, en el qual participen 24 persones, està subvencionat pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat i té com a principal objectiu la formació i l’assessorament personalitzat d’emprenedors autònoms que vulguin consolidar la seva idea de negoci. Les tutories van a càrrec de professorat i professionals vinculats a UManresa, com Roger Fosas, Marc Bernadich, Antoni Viladomat i Alfons Rodríguez.