Sant Vicenç proposa una setmana temàtica per reduir l'atur
Es programaran sessions en què es donaran les claus perquè les persones que cerquen feina tinguin majors possibilitats d’inserir-se
Ajudar les persones en situació d’atur a obrir la ment, agafar idees i tenir una actitud proactiva en el moment de cercar feina. Aquesta és la premissa de la primera Setmana per a l’Ocupació Motiva’t per trobar feina que programa el Servei de Promoció Econòmica i Ocupació de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet.

Entre els dies 17 i 21 d’octubre, l’Espai Impuls reunirà experts en estratègies de cerca de feina com poden ser les claus per elaborar un currículum atractiu, com prepara una entrevista de feina, ser actiu a Linkedin i definir l’actitud, les motivacions i els passos a seguir per trobar feina. La Setmana per a l’Ocupació es tancarà el 21 d’octubre amb una taula rodona per conèixer les experiències dels professionals en Recursos Humans tant de l’empresa pública com de l’empresa privada.
 
Inscripcions gratuïtes
Les inscripcions són gratuïtes, però cal confirmar l’assistència a través del correu electrònic o bé trucant al telèfon 93 227 71 30 indicant la sessió escollida. Totes les ponències es faran a les instal·lacions de l’Espai Impuls . Podeu consultar el programa de ponències al web.

 

Arxivat a: ECONOMIA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El foc de la Flama del Canigó dona el tret de sortida a l'estiu a Manresa
Manresa acollirà aquest diumenge el partit entre les seleccions de Catalunya i la Gran Bretanya
L´internacional Pol Lopez, de la roma al Covisa Manresa
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]