MEDITERRÀNIA: Les propostes de diumenge

CERTÀMENS / Redacció  
09/10/2016 11:35
L’última jornada de la Fira començarà amb una de les propostes de creació col·lectiva de l’edició d’enguany, Catifa de flors, en què el muralista italià Agostino lacurci il·lustrarà el cartell de la Fira d’enguany de la mà de la Federació de Catifaires de Catalunya. 

A les 13h el pati del Teatre Kursaal acollirà la proposta del Colectivo El Brote amb l’espectacle de dansa i teatreQuebradas e imperfectas, que té com a objectiu connectar l’espectador amb les sensacions, vivències i emocions que poden arribar a experimentar persones amb malalties poc conegudes, des d’un punt de vista humà i social.

Paral·lelament, els bascos Tio Teronen Semeak actuaran a la plaça Sant Domènech amb Freshcool un espectacle de carrer divertit i desacomplexat que uneix la celeritat de l’aurresku amb els hits de la música popular espanyola. A la tarda, la companyia valenciana Taiat Dansa presentaran Dance Generation, un espectacle de dansa que han anat cuinant els darrers dies amb un grup de voluntaris manresans de diverses generacions. Continuant amb la dansa, a les 18h hi haurà l’actuació d’Esvorell que portaran a la Fira, una actuació que barreja la dansa contemporània i la dansa popular catalana.

Al llarg de la jornada, passaran per l’escenari de la Taverna Estrella Damm, propostes potents com Ialma ambCamino, Roba Estesa amb Descalces on tour, Jordi Molina amb Matèria del temps, la Banda de Música d’Esparraguera i la Banda FCSM & Banda de Música d’Ulldecona.

Una de les altres propostes més interessants d’aquest diumenge serà el concert Així s’encenen al vent fruit de la unió de l’històric Grup Coses & la Cobla Sant Jordi – Ciutat de Barcelona, un espectacle que ofereix una lectura actualitzada dels temes més emblemàtics del seu repertori.

El Focus Cervera clourà diumenge amb les actuacions de l’Àliga de Cervera i la Banda del Conservatori de Cervera, els Geganters i Grallers de Cervera, el Ball d’Espases de Cervera i el Ball de Gitanes de Cervera.

Un dels últims actes de la Fira d’enguany serà l’Apadrinament dels Xics del Xurrac a càrrec dels Tirallongues de Manresa i els Margeners de Guissona, a les 19h a la Plaça Major i la desfeta de la catifa de flors amb la participació de grups de cultura popular.

Finalment, posarà el punt i final a la 19a Fira Mediterrània Tempesta Esvaïda, de Joaquim Serra, una comèdia lírica per a orquestra, cor i sis solistes.

Arxivat a: MEDITERRÀNIA 2016  TOTES LES MEDITERRÀNIES  CERTÀMENS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]