Els Tirallongues de Manresa celebren la 10a diada del local
Els jardins de casa Caritat van acollir el passat dissabte la 10a edició de la Diada del Local dels Tirallongues de Manresa. Aquesta trobada castellera reunia als amfitrions Tirallongues de Manresa i els Castellers de Berga
Com ja acostuma a ser tradicional aquesta Diada dels Tirallongues va estar marcada pel caràcter lúdic i d’agermanament que li vol donar la Colla que per altra banda també aprofita per presentar en una actuació les diverses proves que ha anat introduint en

ACTUALITAT / Redacció  
20/09/2016 11:35
Pels Tirallongues de Manresa va ser una jornada tranqui·la. D’entrada dos pilars de quatre van donar inici a l’actuació, seguidament i en primera ronda van descarregar un consolidat 3d7 amb un tronc molt lleuger en vistes a una futura i nova estructura de vuit pisos que la Colla ja està assajant. En segona i tercera ronda van descarregar amb solvència i sense complicacions un 4d7 i un 5d6 respectivament, aquests castells van oferir l’oportunitat a diverses estrenes en els troncs, així l’estructura del quatre va mostrar estrenes en el pis de terços i el cinc en els pisos de segons i dosos. Per cloure la Diada els Tirallongues van descarregar un pilar de cinc.
 
Per la seva banda els Castellers de Berga van tenir una lluïda actuació que també van iniciar amb dos pilars de quatre per continuar amb un 4d7, un 5d7 i un 4d7 amb el pilar i tancar amb un pilar de 5.
 
Un sopar i una posterior celebració van tancar la jornada.
 
Ara els Tirallongues de Manresa inicien uns dies intensos d’assaigs que culminaran en la seva participació en la XXVI Edició del Concurs de Castells el proper 1 d’octubre a Tarragona. La Colla ja fa dies que ha iniciat una campanya per promocionar i convidar a la participació en aquest important esdeveniment i a més dels assaigs de dimarts i divendres a les 20:30 al seu local social de Casa Caritat, té previst un assaig general el dimecres 28 al pati de l’Ateneu de les Bases.

 
 

Arxivat a: TIRALLONGUES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Dispositiu especial de trànsit de Setmana Santa 2026
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Portes Obertes per a futurs professionals de medicina i infermeria
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]