Nit de tempestes a la Catalunya Central
Durant la passada matinada s'ha pogut observar una gran descàrrega elèctrica
Un dels llamps caiguts a Manresa, aquesta passada nit. Foto: Jordi Preñanosa Serra

BAGES / Jordi Preñanosa Serra  
10/09/2016 11:35
Aquest divendres nit a la capital del Bages han fet acte de presència les tempestes. A Manresa s'han recollit aproximadament 20mm i el mateix ha passat en d'altres punts de la Catalunya Central. Aquest ruixats han trencat la ratxa de sequera que portàvem des de ja fa setmanes i tot això ha anat acompanyat de molt rebombori elèctric.

El Servei Meteorològic de Catalunya ha enregistrat des de les 2 de la tarda de divendres i les 4 de la matinada de dissabte, més de 45.000 descàrregues elèctriques entre llamps i llampecs

Pel que fa a la tarda de dissabte, s’espera que les pluges es tornin a repetir i podrien anar acompanyades de tempesta i pedra. Podrien afectar l’interior del país. Les temperatures han baixat respecte dies enrere, amb temperatures mínimes de 15ºC en diversos punts. 
 

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El BAXI Manresa cedeix massa i acaba perdent a Andorra
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]