Fibracat llança al mercat Fibracat TV
L'operadora manresana, que ja tenia un acord per oferir la Champions, adquireix ara els partits de Lliga i de Copa del Rei
Meritxell Bautista, directora comercial de Fibracat, durant la presentació d'aquest dijous. Foto: S.V.

MANRESA / Redacció  
21/07/2016 11:35
L’operadora manresana Fibracat ha presentat aquest dijous de manera oficial el llançament de Fibracat TV, un producte que posa la firma bagenca al mateix nivell de les tres grans operadores,creant una interfície dinàmica que serà vàlida per a tots els dispositius.

Si el setembre de 2015 Fibracat ja va tancar un acord amb Mediapro per oferir La Champions League, l’operadora catalana ha tancat un nou acord pels tres pròxims anys amb Mediapro, propietària dels drets de televisió de la La Liga BBVA, la Champions i la Premier League, mitjançant la central de compres Deion Comunicaciones, per oferir paquets de futbol, tal i com ofereixen els tres grans operadors de telecomunicacions del mercat.

Meritxell Bautista, directora comercial de Fibracat, afirma que “som l’únic operador local del Bages que ofereix aquesta possibilitat, tenint en exclusiva els drets a totes les poblacions on opera Fibracat”.

Fibracat oferirà per tant a tots els seus clients el Paquet LaLiga oferirà 8 partits per jornada en exclusiva, sempre amb F.C. Barcelona i Reial Madrid i el primer clàssic de la Lliga a més de la Copa del Rei.

Fibracat TV consta d’una amplia graella de canals oberts de manera gratuïta (més de 50 canals nacionals i internacionals) i una part Premium de canals amb les millors sèries i pel.lícules, documentals, programes musicals i infantils, canals de la vida cotidiana, entre d’altres.

Els canals Premium que ofereix actualment Fibracat TV són: AMC, XTRM, BUZZ, Canal Panda, Sol Música, Somos, Canal cocina, Decasa, Hollywood, Odisea, Sundance, Crimen & Investigación, Historia, A&E, Fox, Fox Life, Calle 13, SyFy, TNT, TCM, Comedy Central, MTV, Baby TV, National Geographic, Nat Geographic Wild, Viajar, Bein Sports, Bein Sports LaLiga, Nickelodeon, Nick Jr., VH+1, MTV Rocks i d’altres canals importants que s’afegiran en breu a la oferta de FIBRACAT.

Josep Olivet, director tècnic de Fibracat, explica que “hem preparat tots els equips perquè s’adaptin a qualsevol qualitat de senyal. Això permet que qualsevol client de Fibracat, pugui veure sense talls i adaptat a la qualitat del seu dispositiu qualsevol dels nostres continguts. A més, podrà gaudir dels continguts en qualitat HD al seu televisor dins la xarxa de Fibracat”.

Amb la presentació de Fibracat TV, l’operadora Manresana, es presenta com una de les opcions més potents a la comarca del Bages en serveis d’Internet, telefonia x i mòbil i TV online.

Arxivat a: TENDÈNCIES  FIBRACAT 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]