Tornen els Benet Games a Sant Fruitós
Se celebraran el proper mes d'octubre i comptaran amb activitats lúdiques i esportives a l'aire lliure per a tota la família
Mapa dels espais on tindran lloc els Benet Games: el Bosquet i Sant Benet de Bages. Foto: AjSF

ST. FRUITÓS / Redacció  
19/07/2016 11:35
Els Benet Games tornen a Sant Fruitós de Bages aquesta tardor. Se celebraran els dies 1 i 2 d'octubre al Bosquet de Sant Fruitós i a Sant Benet de Bages, i comptaran amb 15 espais diferents on es realitzaran les activitats esportives que inclou la proposta.

És la tercera edició dels Benet Games, organitzats per l'Ajuntament de Sant Fruitós i que combinen activitats infantils i familiars a l'aire lliure, música, competicions i també una zona d'exposicions. 
 
Una de les novetats d’enguany és l’increment de les activitats esportives, que permetrà que hi hagi més oferta: rocòdroms i tirolines, circuits d’slack line, laberint de palla, vol captiu en globus aerostàtic, inflables, circuits de push bike, bateig de submarinisme, kayak, construcció de tipis, pump track i altres activitats que són tendència com el tap surf o el long board, entre d’altres.

El Bosquet de Sant Fruitós de Bages concentrarà totes les activitats, exhibicions, concerts i competicions, mentre que l’emblemàtic Sant Benet de Bages serà el punt on s’hi establiran els avituallaments d’algunes de les proves esportives.
 
A banda dels múltiples esports que els assistents podran practicar també hi haurà exhibicions, actuacions musicals amb entrada gratuïta, algunes ja confirmades com l’actuació el diumenge al migdia del grup garrotxí Teràpia de Shock, i competicions esportives com el Campionat de Catalunya i Espanya de Biketrial, un Open Infantil de BTT, el Trofeu de Cronometratge Individual de bicicleta de muntanya de la Catalunya Central, una caminada i pedalada popular fins a Sant Benet de Bages o la cursa Four Factors, entre d’altres.

El consistori espera que milers de persones passin per Sant Fruitós al llarg del cap de setmana. L’accés al festival serà lliure i moltes de les activitats seran gratuïtes. En el cas de les propostes de pagament el cost serà d’1 Benet, 2 Benets o 4 Benets —un Benet equival a un euro—.

 

Arxivat a: MÓN SANT BENET  BENET GAMES 2016  TOTS ELS BENET GAMES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La Fira Viba omple el patí del Casino de Manresa
Totes les finals amb equips de casa, en directe aquest cap de setmana a Esport Central
Un sistema bagenc ha evitat que 5.000 tones de residus arribin a rius i mars
Sant Fruitós de Bages celebra el torneig de futbol "Juguem amb Orgull"
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]