Festa Intercultural Manresa, en imatges
Parlaments durant la festa. Foto: Jordi Preñanosa Serra

MANRESA / Jordi Preñanosa Serra  
21/07/2016 11:35
La plaça Sant Domènec va acollir el cap de setmana la cinquena edició de la Festa Intercultural de Manresa, organitzada des del Programa d’Acollida de l’Ajuntament, i que va comptar amb la presència de diverses entitats, nouvingudes i autòctones, per tal d’oferir una mostra de la riquesa de la diversitat cultural d’una ciutat en la qual hi viu actualment ciutadania originària de 103 països.

La inauguració de la festa es va fer de la mà de la regidora de Cohesió Social, Gent Gran i Salut de l’Ajuntament de Manresa, Mercè Rosich, seguidament es van fer les actuacions per part de les diferents entitats convidades. Al llarg de la tarda i vespre es va poder  gaudir de diversos espectacles de ball i música de l’Àfrica i Amèrica Llatina, així com convidats locals, en concret, la colla castellera els Tirallongues. La festa va finalitzar a l’entorn de la mitjanit.

 



Associació de ghanesos ballant danses del seu país 


Lectura del manifest 


Actuació de la colla castellera Tirallongues 


Parades del Senegal


Ambient durant la tarda 


Associació africana de Solidaritat mostrant el seu ball


Poden veure més fotos aquí  de Jordi Preñanosa Serra



 

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]