Actors infantils porten 'Peter Pan' a la sala gran del Kursaal
L'obra està escenificada pels alumnes de les colònies d’estiu de l’Escola Coral de l’Orfeó Manresà

CULTURA / Redacció  
08/07/2016 11:35
Aquest dissabte a les 20h a la sala gran del Kursaal, els alumnes de les colònies d’estiu organitzades per l’Escola Coral de l’Orfeó Manresà, amb el suport del Kursaal, portaran a escena un espectacle basat en el popular conte ‘Peter Pan’. Els nens i nenes han preparat el muntatge durant tota aquesta setmana al Kursaal on, a més de preparar-se les cançons acompanyats de músics en directe, han elaborat els seus propis vestits i els decorats de l’espectacle.
 
Les colònies es fan sota la direcció escènica de Pep Farrés, la direcció musical de Lluís Arguijo i la direcció coreogràfica de Mariona Codina.
 
Les entrades per a la representació de la versió de ‘Peter Pan’ que estan muntant durant les colònies es poden comprar a taquilles i a la web del Kursaal i tenen un preu de 10€ (8€ per als menors de 16 anys o socis de l’Orfeó Manresà).

 

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]