Un veí de Centelles mor en un accident laboral
L'home, de 45 anys, ha quedat atrapat en una màquina d'una empresa de manipulació de fusta de Vic
Els Mossos d'Esquadra han rebut aquesta tarda l'avís d'un accident laboral en una empresa de manipulació de la fusta de Vic.
 
L'accident s'ha produït quan un operari ha quedat atrapat en una màquina de l'empresa. Al lloc s'hi ha adreçat personal del Servei d’Emergències Mèdiques, tres dotacions de bombers de la Generalitat i quatre patrulles de mossos.
 
En arribar els serveis d’emergència al lloc, els treballadors havien pogut alliberar l'operari però ja era mort. La víctima tenia 45 anys d'edat i era veí de Centelles (Osona).
 
La Unitat d’Investigació de la comissaria de Vic han obert una investigació i s'informarà dels fets al jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia i al Departament d’Empresa i Ocupació, d’acord amb els procediments habituals en accidents laborals amb víctimes mortals.

 

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El teatre Kursaal de Manresa supera els 58.000 espectadors aquest primer semestre del 2026
AMPANS inaugura una residència i centre de dia a Terrassa, amb 80 places
Solsona repara el deute històric amb el mestre Gaietà Ripoll
El Casinet del Poble Vell acollirà un cicle d'activitats sobre la lactància
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]