Un veí de Centelles mor en un accident laboral
L'home, de 45 anys, ha quedat atrapat en una màquina d'una empresa de manipulació de fusta de Vic
Els Mossos d'Esquadra han rebut aquesta tarda l'avís d'un accident laboral en una empresa de manipulació de la fusta de Vic.
 
L'accident s'ha produït quan un operari ha quedat atrapat en una màquina de l'empresa. Al lloc s'hi ha adreçat personal del Servei d’Emergències Mèdiques, tres dotacions de bombers de la Generalitat i quatre patrulles de mossos.
 
En arribar els serveis d’emergència al lloc, els treballadors havien pogut alliberar l'operari però ja era mort. La víctima tenia 45 anys d'edat i era veí de Centelles (Osona).
 
La Unitat d’Investigació de la comissaria de Vic han obert una investigació i s'informarà dels fets al jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia i al Departament d’Empresa i Ocupació, d’acord amb els procediments habituals en accidents laborals amb víctimes mortals.

 

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La 6a Ignasiana entra en la recta final d'inscripcions i ja supera els 160 participants
Manresa celebra els 50 anys del primer gran acte de l'Assemblea del Bages
Programació d’activitats setmanals per a la gent gran a l’Esplai
Txema Muñoz i Xiula, dues apostes de primer nivell a la Festa Major
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]