La Bategada omple Manresa de percussió
La segona edició de la Bategada va coincidir amb la celebració dels aficionats del Barça per la conquesta del títol de Lliga a la plaça de Crist Rei, on es van aplegar en total unes 300 persones, de les quals n'hi havia que festejaven la victòria dels blaugrana i altres que havien seguit alguna de les tres cercaviles que els grups de percussió havien fet durant la tarda
La Bategada durant la tabalada final a la plaça de Crist Rei, amb tots els grups

MANRESA / Jordi Preñanosa Serra  
17/05/2016 11:35

El grup de tabalers de les Corts de Barcelona va iniciar el recorregut a la Plaça Major



Els tabalers de Xàldiga al carrer del Born



Els Diabòlics a la Plaça Fius i Palà, ballant el ritme del so dels tabals



El grup Protons a la plaça Sant Domènec



Públic amb paraigües pel ruixat de tarda que va caure



La celebració blaugrana pel títol de lliga també es va unir a la Bategada



Els Rumb Band en plena actuació



Membres del grup Batrakes mirant les actuacions



Els Reis del So en plena actuació a la Plaça de Crist Rei


Poden veure més fotos aquí de Jordi Preñanosa Serra

 

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]