Merescut homenatge a Francesc Bonvehí
Dissabte a la tarda la Plaça Major de Manresa es va omplir de cultura popular per homenatjar el desaparegut Francesc Bonvehí, que va ser president del Grup Sardanista Dintre del Bosc. Varies entitats com l’Agrupació Cultural del Bages, el Casal Cultural Dansaires Manresans, l'Estudi Folk, els Gegants de Manresa, el Grup Dansa Cor de Catalunya, l'Orfeó Manresà i Xaldiga van acompanyar el Grup Sardanista Dintre el Bosc en la seva celebració del 65è aniversari
La Sardana de l'ofrena de dintre el bosc va possar punt final a l'acte

MANRESA / Jordi Preñanosa Serra  
18/04/2016 11:35

La cobla vila d'Olesa va ser l'encarregada de posar la música


L'orfeó manresà també va ser present a l'acte


El grup de dansa estudi folk


Els perduts de Dintre el Bosc van ballar punts lliures


La bíbria de Xaldiga va mostrar el seu ball


Els nans de Manresa desfilant


El grup de dansa Cor de Catalunya en plena actuació


Els parlaments de l'acte


Sardana ballada i cantada la Moreneta


Poden veure la resta de fotos aquí de Jordi Preñanosa Serra


 

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]