Una bona colla de nens i nenes del Xalar han participat en la segona edició del TICdate, de la Fira de Primavera de Navàs.
El col·lectiu de professionals, monitors i alumnes del Xalar fan aquesta reflexió i en resposta decideixen actuar: "Per poder fer les coses del dia a dia com anar a l’escola, aprendre o jugar hi ha persones que treballen per a que això sigui possible. Àvies, avis, pares, mares, germans, persones que netegen, que cuinen... en definitiva, persones que es preocupen de que estiguem bé".
És per això que des del Xalar han volgut fer-los-hi un homenatge dissenyant trofeus personalitzats als nostres herois quotidians, que posteriorment es van imprimir en tres dimensions aprofitant l’esdeveniment del TICdate. |