Ignacio Hierro presenta dijous a la Parcir 'La dècada de les expectatives frustrades'
El llibre recull els fets històrics més rellevants esdevinguts a la comarca durant la República, la Guerra Civil i l’inici del franquisme
Dijous vinent, dia 7 d’abril, a les 20:00 h, tindrà lloc a la llibreria Parcir (Àngel Guimerà, 74) la presentació del llibre de l’historiador Ignacio Hierro La dècada de les expectatives frustrades. El Berguedà (1930-1940).

El llibre, editat per La Patumaire Edicions, recull els fets històrics més rellevants esdevinguts a la comarca durant la República, la Guerra Civil i l’inici del franquisme. Per realitzar-lo l’autor ha consultat, entre d’altres, gairebé tots els arxius municipals dels 39 municipis del Berguedà. La publicació del volum és una nova iniciativa del Memorial Democràtic Berguedà.

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El Premi Rosa Argelaguet, finalista a la dotzena edició dels Premis DonaTIC 2026
Manresa reunirà experts europeus per impulsar les comunitats energètiques als polígons industrials
Recursos per iniciar i mantenir la lactància
Sant Fruitós participa en el projecte europeu d’intercanvi juvenil "Llengües Vives"
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]