Arrenca la campanya ‘Fira’t’ a Navàs
Es tracta d'una iniciativa lligada a la Fira de Primavera que pretén potenciar el comerç i els productes locals
En el marc de la Fira de Primavera de Navàs (els propers 9 i 10 d'abril), "i amb l'objectiu de potenciar el comerç local, així com els productes elaborats al nostre municipi", la regidoria de Promoció Econòmica ha engegat la campanya Fira't, una promoció que es desenvoluparà del 29 de març al 9 d'abril, amb entrega de premis el diumenge de fira, 10 d'abril.

Per tal de participar d'aquesta campanya, tan sols s'ha de comprar en algun dels 41 establiments col·laboradors; allà s'haurà d'omplir una butlleta amb el nom i telèfon de contacte. Es podrà optar a premis com una estada d'una nit d'hotel a la costa o Pirineus, un sopar per a dues persones en un restaurant del municipi o un val de 50 euros per gastar als establiments adherits a l'UBIS.

 

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El Govern recomana el teletreball durant la visita del Papa Lleó XIV
Totes les finals del Play-off d'ascens avui en directe a Esport Central
Detenen dos homes per sostreure barres d'alumini de tres remolcs
Castellbell i el Vilar estrena les primeres cinc càmeres de videovigilància
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]