Campàs i Llorente s'adjudiquen les tirades del cap de setmana
Imatge corresponent a la tirada de la “Lliga BR-50”. Foto: CTP

ESPORTS / Redacció  
21/03/2016 11:35
El Club de Tir Precisió Manresa va organitzar la segona tirada de la “LLIGA de BR-50”, en la qual hi van participar 33 tiradors de Catalunya. Els tres primers classificats van ser els següents: en “VARMINT PESAT”, Frank Martin (499,23 punts), en segon lloc Josep Perarnau (498,20 punts), seguit de Josep Campos (494,24 punts). En la modalitat de “VARMINT LLEUGER”la primera posició va ser per Joan Orga (491,21 punts), seguit per Jesús Alonso (482,17 punts) i en tercer lloc Santi Sagués (478,15 punts). En la tercera i última modalitat “SPORTER”, la primera posició va ser per J. C. Fresneda (462,06 punts), en la segona per J. C. Serrano (428,11 punts) i en la tercera per Xavier Contreras (404,03 punts).
 
Pel que fa a la tirada de “Pistola esportiva Estàndard” que va tenir lloc també el dissabte, els primers classificats per categories van ser els següents: Xavier Llorente (Sènior “A” 512 punts), Joan Martín (Sènior “B” 448 punts), Jenniffer Lorente (Dames 287 punts), Jaume Rubinat (Veterà “A” 459 punts) i Francesc Contreras (Veterà “B” 433 punts).
 
En la modalitat de “Pistola velocitat”, els primers classificats varen ser els següents: Xavier Llorente (Sènior “A” 524 punts), Francesc Checa (Sènior “B” 481 punts) i Joan Portella (Veterà “A” 451 punts).
 
També va tenir lloc, en aquest cas, en el Club Esportiu de Tir de Vic, la tirada corresponent al “Trofeu Interclubs 2016”, en la modalitat de precisió “F-Class Rimfire” a una distància de 100 metres. La primera posició en “individual” va ser per Feliu Campás amb una puntuació màxima de 150,22 punts, seguit per Mercè Mas amb 149,21 punts i en tercer lloc per Manel Abizanda en 146,12 punts, amb una puntuació per equips d’un total de 445,55 punts, classificant-se també primers en aquesta categoria, tots ells del Club de Tir Precisió de Manresa. En segon lloc va quedar l’equip de Sabadell amb 439,53 punts, en tercer Osona amb 431,43 punts, en quart Terrassa amb 418,32 punts, cinquè Súria amb 407,35 i sisè Martorell amb 284,24 punts.

 

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Manresa presenta un programa de Setmana Santa que combina tradició, música i solemnitat
El Servei d'Atenció Domiciliària de Manresa incorpora la realitat virtual
Primera Jornada de comunicació local i comarcal reunint a tot el sector
Healthy Communities 2030 publica el seu primer article científic
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]