Aquest lloc web utilitza Cookies pròpies i de tercers d'anàlisis per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis, així com per a l'anàlisi de la seva navegació. Pot acceptar totes les cookies si prem el botó “Accepto” o configurar-les o rebutjar-les fent clic a “Política de Cookies“ L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.
La piscina d’activitats dirigides de la municipal es va convertir aquest cap de setmana en una festa amb més de 90 persones participant en la sessió d’aiguagim que les piscines municipals van organitzar en motiu del Dia Mundial de l’Aigua.
L’activitat va ser oberta a tothom: abonats i no abonats a la instal·lació que van gaudir de l’aigua durant els 45 minuts de sessió. La masterclass va estar dirigida per tres instructors d’activitats del Complex Esportiu de les Piscines Municipals que van fer gaudir de l’aigua a tots els assistents.
Durant tota la jornada de dissabte es va poder accedir de forma gratuïta a la zona d’aigua de les instal·lacions, fet que van aprofitar més de 130 persones. Aquesta és la tercera edició del Dia Mundial de l’Aigua que es realitza al complex esportiu de les Piscines Municipals amb aquest format de sessió d’aiguagim i entrada gratuïta. Des de la direcció del centre asseguren estar molt contents i satisfets per participació en aquesta activitat que ja s’ha consolidat com una de les importants en el calendari d’esdeveniment del complex esportiu municipal.