La UManresa reuneix més de 80 persones en el primer Aplec de Recerca
La jornada posa en comú les línies de treball que s’estan desenvolupant als campus de Manresa i Vic
Responsables i membres dels diferents grups de recerca dels campus Manresa i Vic de la UVic-UCC participen aquest dimecres, 23 de febrer, en la primer edició de l’Aplec de Recerca UVic-UCC.

Aquesta jornada de treball té com a finalitat posar en comú i donar a conèixer les línies de treball en matèria de recerca i investigació que s’estan desenvolupant als dos campus universitaris. L’objectiu del Vicerector de Recerca i Professorat de la UVic, Jordi Villà, i del Director de Recerca i Innovació d’UManresa, Xavier Gironès, és celebrar aquest tipus de trobada periòdicament, tant a Manresa com a Vic, amb la finalitat que els equips de recerca coneguin els treballs que realitzen altres investigadors de la universitat. El primer Aplec ha comptat amb la presència del rector de la UVic-UCC, Jordi Montaña, i del vicerector i director general de la FUBages, Valentí Martínez.

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El foc de la Flama del Canigó dona el tret de sortida a l'estiu a Manresa
Manresa acollirà aquest diumenge el partit entre les seleccions de Catalunya i la Gran Bretanya
L´internacional Pol Lopez, de la roma al Covisa Manresa
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]