La Comissió de la Dignitat premia el web Memòria.cat
L'entitat reconeix "la seva excel·lent labor de recuperació dels valors catalanistes a Manresa"
Una usuària consulta el web de Memòria.cat, centrat en el rescat de la història manresana

MANRESA / Redacció  
19/02/2016 11:35
La Comissió de la Dignitat ha distingit l'Associació Memòria i Història de Manresa, que difòn a partir del web Memòria.cat, "per la seva excel·lent labor de recuperació de la Memòria Històrica i dels valors republicans i catalanistes" a la capital del Bages. També seran guardonats el Col·lectiu Republicà del Baix Llobregat i l'Associació de Víctimes de la Represssió Franquista a Tarragona pels mateixos motius.

El premi es lliurarà durant la 'Nit de la Memòria' que se celebrarà el proper 3 de març al Restaurant Núria, a Canaletes de Barcelona, "local històric del catalanisme d’esquerres en ser l’antiga seu del diari La Rambla de Josep Sunyol, autèntic impulsor del catalanisme d’esquerres a l’entrada de la II República", ha explicat l'entitat.
 

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]