Aquest lloc web utilitza Cookies pròpies i de tercers d'anàlisis per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis, així com per a l'anàlisi de la seva navegació. Pot acceptar totes les cookies si prem el botó “Accepto” o configurar-les o rebutjar-les fent clic a “Política de Cookies“ L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.
La Comissió de la Dignitat ha distingit l'Associació Memòria i Història de Manresa, que difòn a partir del web Memòria.cat, "per la seva excel·lent labor de recuperació de la Memòria Històrica i dels valors republicans i catalanistes" a la capital del Bages. També seran guardonats el Col·lectiu Republicà del Baix Llobregat i l'Associació de Víctimes de la Represssió Franquista a Tarragona pels mateixos motius.
El premi es lliurarà durant la 'Nit de la Memòria' que se celebrarà el proper 3 de març al Restaurant Núria, a Canaletes de Barcelona, "local històric del catalanisme d’esquerres en ser l’antiga seu del diari La Rambla de Josep Sunyol, autèntic impulsor del catalanisme d’esquerres a l’entrada de la II República", ha explicat l'entitat.